Tuesday, July 12, 2011

Mellow Music Festival 09.07.2011: София диша, улица Шишман, Sofia

Надето е пловдивска хендмейд дружка, на Шишман ми сподели, че често из Пловдив се разкарва боса из улиците, и я гледат като извънземно. В София, по мои наблюдения, е според зависи, в горещите дни като че ли босоногото ми присъствие на публични места не прави същото впечатление, каквото правеше в по-хладните дни. Явно на хората им трябва непременно много основателна причина, за да го приемат...


 Мими, известна още като Керемитка, получи като награда за събуването плитчици от връвчици и прежда с мънисто в края, а освен това и зелено шишенце. Двойна награда, защото не избяга от парещия асфалт под босите крачета, а се спаси като нестинарка с танц. Евала!


Тържествено заявих на стената на събитието "Босоноги и музикално настроени по пешеходен "Шишман" във Фейсбук, че първите трима босоноги посетители, които ме открият на Шишман след като стартира събитието в 14.00 часа, получават хендмейд подарък, направен от мен. Изпълнили условието вече имаше, сред които споменатите под горните снимки, при това повече от трима, ако се броят и хора от ръкоделната банда Handmade crew, към която се числя. Освен това, все пак реших награда да получи всеки босоног като "сестра/брат по обезоръжаване". Успях навреме да засека момичето с шарената рокля и да му връча награда, то не знаеше, че босоногата му поява означава изпълнен регламент за обявена награда, и беше много изненадано от колието, което получи :).

Това босо момиче с колието и бялата шапка не можа да си получи наградата (видях я няколко пъти, но преди да се осмеля да я заговоря, я загубвах в тълпата), която бях обявил за участието (съзнателно или не) в босоногото събитие, така че, ако някой я разпознае, да й каже да ми пише, за да си я вземе.

Кали има вече стаж в босото ходене, заразих я успешно с този вирус, който, по думите на една чуждоземна босоходеща приятелка, е "много здравословен". Скоро ще си получи обещаната награда.

Диди се запали по идеята за босоноги сандалки покрай мен, но я реализира успешно в ето този чудесен плетен вариант.

No comments: